sobota, 26 października 2013

Wprowadzenie 0.

 Prolog/Wprowadzenie
Jestem Annie.                                                                                                                                              Wszystko się zmienia, każdy koniec jest początkiem.
-Będę musiała pożegnać się z pięknym słońcem plażą z całym moim życiem  tylko po to aby  moja mama mogła pracować. Totalnie do dupy. Szeptałam do siebie układając kartony.                                                                 Życie jest nie fair odkryłam to już dawno ale teraz bardziej mnie to denerwuje. Razem z Iris Layght moją najlepszą przyjaciółką miałam tyle! 
Przyjaźnię się z nią od dziecka, poznałyśmy się kiedy w pierwszej klasie. Jest nierozłączną częścią mojego życia. Uwielbiam być sobą, jestem zwykła dziewczyna nie jestem ani mega popularna nie wiadomo jak piękna zwyczajnie chcę być sobą Annie Wather blondynką średniego wzrostu o zwykłych zielonych oczach kochającą taniec. Taniec, to moja pasja na początku tańczyłam dla siebie i rodziny ale poczułam że to jest to co kocham i chcę robić chodziłam do wielu szkół miałam trenerów ale i tak najlepiej się uczę kiedy sama ćwiczę dla siebie daje mi to satysfakcję że potrafię być w czymś dobra.                                                                                       Niestety nie można powiedzieć że w szkole jestem nie wiadomo jak wybitna. Nauka to kolejna dziedzina w której jestem przeciętna taki już mój los, ale los czasem się zmienia…                                               
                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz